Να διαχειρίζεται καθημερινά θέματα μισθοδοσίας, υπολογισμού υπερωριών και εφημεριών. Είναι υπεύθυνος για την έκδοση και τον έλεγχο των μισθοδοτικών καταστάσεων (Καταβολή δεδουλευμένων ωρών εργασίας στο προσωπικό ανά περίοδο, έγκριση πληρωμών, κατάθεση μετρητών στην τράπεζα, καταβολή εργοδοτικών, ασφαλιστικών εισφορών, συμφωνία πληρωμών με λογιστικά βιβλία)
Να προτείνει βελτιώσεις στις λειτουργίες και τις διαδικασίες μισθοδοσίας.
Να επιβλέπει τη διαχείριση του συστήματος μισθοδοσίας και παρακολουθεί τις συλλογικές συμβάσεις σε συνεργασία με τη Δ/νση προσωπικού.
Να παρέχει στατιστικά στοιχεία σχετικά με την μισθοδοσία του προσωπικού.
Να συνεργάζεται με τον λογιστή για θέματα κοστολόγησης και αναλυτικής λογιστικής.
Να ενημερώνει τον λογιστή για θέματα που προκύπτουν στη μισθοδοσία του προσωπικού και μεριμνά για την επίλυση τους.