ΠΕΡΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
Η συνεχιζόμενη κατάρτιση, η δια βίου εκπαίδευση και η ενίσχυση της παιδαγωγικής διάστασης της έννοιας της Ποιότητας ενσωματώνονται στα συγκροτησιακά χαρακτηριστικά τόσο του Γραφείου όσο και της Επιτροπής Ποιότητας, πράγμα που άλλωστε διαφαίνεται και από τις διατάξεις του Ν. 3868/10 (άρθρο 8, παρ. 2) αλλά και από το προγενέστερο νομικό περί της Ποιότητας Πλαίσιο[1].
Η προαναφερόμενη πρωτοβουλία (ORC) πέραν της ενίσχυσης της ενδο και διατομεακής επικοινωνίας αποβλέπει και στην ενθάρρυνση της διαμόρφωσης μιας οιονεί εκπαιδευτικού χαρακτήρα ηλεκτρονικής πύλης. Ωστόσο πέραν των εικονικών (virtual) συναντήσεων που μπορεί να προβλεφθούν από την εφαρμογή ενός ιστολογίου προσαρτημένου στην σελίδα του Νοσοκομείου , φρονούμε ότι δεν πρέπει να εγκαταλείψουμε την προσπάθεια διοργάνωσης « παραδοσιακής μορφής» ημερίδων και σεμιναρίων, λαμβάνοντας πάντα υπ΄όψη τις δυνατότητες του Οργανισμού και του προσωπικού του.
Έχοντας σταθερά ως προτεραιότητα την ανάγκη προσέλκυσης στην κουλτούρα της Ποιότητας και ακολούθως εμπλουτισμού των γνώσεων του τμήματος εκείνου του προσωπικού που έχει λιγότερη σχέση με την συστηματική ανάγνωση κι ενημέρωση , θεωρήσαμε ότι η επισήμανση που πραγματοποιήθηκε κατά την 4η συνεδρίαση της Επιτροπής Ποιότητας (14.7.11) σηματοδοτούσε για εμάς μια πρόκληση εισαγωγής σ΄αυτό το πρόγραμμα της διάχυσης της πληροφορίας και εκλαϊκευσης της γνώσης. Συγκεκριμένα, στην 4η συνεδρίαση της Επιτροπής Ποιότητας , τέθηκε ζήτημα αναγκαιότητας ενίσχυσης του γνωσιακού οπλοστασίου των υπευθύνων ορόφων Νοσηλευτών για την Πυρασφάλεια του κτιρίου και δη για την περίπτωση διαχείρισης κρίσεων (πυρκαγιά). Προτάθηκε η επιστράτευση του Γ. Διάκου - ειδικού στα ζητήματα πυρασφάλειας με εμπειρία στον εκπαιδευτικό χώρο προκειμένου να επιμορφωθεί κατάλληλα το προσωπικό εκείνο στο οποίο έχει ανατεθεί ο αντίστοιχος ρόλος. Ο συντονισμός της εν λόγω δράσης ανατίθεται στο Γραφείο Ποιότητας. Ορίστηκε τέλος το σχετικό σεμινάριο για τις 24/10/11/.
[1] Ν. 3868/10, άρθρο 8 παρ. 2(…) Στις αρμοδιότητες της Επιτροπής περιλαμβάνονται ο συντονισμός των αυτοτελών τμημάτων Ελέγχου Ποιότητας, Έρευνας και Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης (…)
|